tisdag 21 augusti 2012

Im back!

Nu tar vi och dammar av bloggen lite!

Nu börjar verkligheten igen.. den försvann liksom under semestern, hade inte ork eller lust att sitta framför datorn. Det började ju med några inlägg, men sen som ni såg så bara dog det av..

Har inte haft så mycket att dela med mig av heller för den delen. Har inte blivit så mycket pyssla av, när semestern kom så gick liksom luften ur mig, hela först vecka så gick jag bara runt och var stressad över att semestern snart var slut (fast den nyss börjat).
 Men det gav med sig efter ett par dagar, sen har vi bara slappat och tränat. kan säga att det har varit den skönaste semestern på länge, om man bortser från de första dagarna..

Jag tror att man stressar upp sig alldeles för mycket när man blir ledig, man ska hinna med att göra så mycket så man glömmer bort att vila och samla ny kraft och energi. Vilket man egentligen ska göra när man har semester. Man ska åka hit och dit, renovera här och där, så när man väl börjar jobba igen är man helt slut.

Har varit underbart att ha min kära Jonas hemma hela dagarna, nu har ju inte vi suttit klistrade på varandra, men bara veta att man finns under samma tak, känner hans energi i huset, och man får vakna upp tillsammans.
Känns jätte tomt nu när han börjat jobba igen,och jag är helt själv i huset. Jobbigt att gå och lägga sig när man vet att det är en tom säng som väntar, saknar honom så mycket!

Man snart är vi lediga igen, åker till Holland om 2 veckor , ååå det ska bli awsom.

Ska gå igenom kameran och kolla om det finns lite bilder som jag kan slänga upp :)

Kram på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar