lördag 2 november 2013

Det är inte söndag idag!?

Alla helgons dag vad är det för skithögtid att fira?!

Jag och Jonas har fyllt hela bilen med skräp, varit och hämtat släpkärra och lastat på mer skräp. När vi kommer fram till sopsorteringen, nä då är skiten stängd. Det är ju visst söndag idag och vi ska, minnas och hedra våra nära som har lämnat oss.

Men tänk om jag vill hedra mina döda släktingar genom att sopsortera, slänga en massa skit i brännbart som egentligen inte ska slängas där (allt brinner i rätt temperatur säger Jonas), stå som en annan alkolist och stoppa ner 150 flaskor Heineken i glasbanken,  kan jag inte bara få göra det då! Fan va irriterande.... Backa med släpkärra fick jag oxå göra idag, vilket jag också hatar, bara för att Jonas är för lång för att köra bilen när sätena är fällda..

Nu tänker jag bara sitta i soffan resten av kvällen och trycka i mig nötkräm.

Kräm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar