lördag 16 november 2013

#vart fan är snön?!

Hallå!?
Det ska vara minusgrader, massa snö i backen, ska vara andra helgen då skidsäsongen börjat, men näääää 10 plusgrader och vår sol. Jävla skit väder!

Sitter i bilen och är på väg till trysil, tyvärr kan vi ju inte åka nå skidor då det inte finns någon snö :-(

Vi åker upp och firar vår fina vän Emma som nyss  fyllt, det är henne  vi våldgästar varje gång vi drar upp.

Kan ju inte påstå att jag är super pigg idag, vi är nämligen tre par som håller på och leker halv åtta hos mig.
Igår så blev vi hembjudna till Micke och Mela, supertrevligt, dock så blev det kanske ett glas för mycket för gamm haggan Andypad, skallebank AB Idag.

Sjukt god mat, och trevlig sällskap, tack så jättemycket för igår, nu bollas ångesten över, nästa gång är det nämligen jag och Jonas som ska bjuda på käk.
Åker väl ner på handlan och köper färdigfrysta rätter, 5 minuter i micron, så klart! 
Om man blandar fördrinken väldigt starkt,(spetsa med något roligt kanske) så kommer dom kanske inte ihåg vad dom blev bjuden på för mat.

Jag får dränkas mina sorger över att det inte finns någon snö ikväll, och det betyder ju att jag kommer ju att vara ännu snyggare i morgon, och på måndag väntas personalfest i globen, då blir det röj då med.

Nu finns det snart ingen mottagning kvar, bäst att jag publicerar nu så jag inte setat och svurit i onödan.

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar