måndag 26 mars 2012

Frukost!

God morgon alla där ute!
Tidig morgon dubbel dag brukar alltid min kära mor säga när man går upp tidigt. Idag står det jobb 06-16, träning och städning av mitt pyssel rum på schemat. Bjudet på en bild av min oroligt goda frukost:-) som bestod utav :
5 äggvitor
1 ägg
30g hårdmacka
90g keso
Kaffe /vatten och vitamin.

Mmm mumma...

Igår tränade jag ben med bror och sambon, känner mig fortfarande lite stum i benen, träningsvärken kommer väl i morgon :-$. Efter gymmet igår så var jag och mela förbi och hälsade på en pysselträff, där Anna var med Melvens scrap och Hobby, jag har inte träffat Anna tidigare så jag tyckte att det var trevligt att få presentera sig själv.
Jag har nämligen fått den stora äran att bli en DT medlem åt Melvens scrap och Hobby :-) vilket betyder att jag får visa upp mina försök till att vara en duktig pysslar, dels på hennes blogg. :-)
Mer om det kommer att läggas ut här allteftersom.

Dags att dra till jobbet.
Ha en fantastisk dag!
Kram Andrea


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar