onsdag 28 mars 2012

Tröttis...

En av nackdelarna med mitt jobb är dessa nätter, jag vill liksom gå och lägga mig vid 10 och gå upp tidigt, få en normal rytm på mina dygn så man kan äta träna och leva. Jag känner mig helt trasig i kroppen när jag har jobbat nätter. Ska jobba till kl 02:30 i natt och då ska man ha tur om man kan sluta vid den tiden oxå, sen har jag ungefär 40 min bilresa hem så vid 4 får jag lägga mig i sängen för att sedan åka till jobbet igen 15:30, så i morgon blir det inte många knop gjorda. Jag ska försöka hinna förbi min kära mormor som jag inte har träffat på jätte länge :-( träna måste jag oxå hinna med, jobbigt med alla dessa saker man vill hinna med. Har beställt mitt första pysdelpaket idag, kliar lite i fingrarna och det snurrar av idéer i skallen, få se vad jag hittar på. Nu har jag rast en stund innan det är dags att ut och köra igen. Sveper mig "lite" kaffe så jag orkar med.

Kram


1 kommentar:

  1. Uff då, gumman inte roligt! Jag kommer att ha fullt upp imorgon så känn dig inte stressad att behöva komma hit, Vi får boka in en annan dag som inte är så fullproppad för nån utav oss. PUSS M

    SvaraRadera