onsdag 27 juni 2012

Midsommar

Lovade ju att bjuda på lite bilder från vår underbara dag, vi åt en massa mat och bara myste på gräsmattan :)
dukat bord.

mat,mat och lite mera mat.
Till efterrätt så gjorde jag chokladtårta med jordgubbar, det kanske syns på bilden. Den ser nästan ut som den jag gjorde till min bror när han fyllde år. Min kära Jonas hittade en tårtmix från usa som han köpte hem och tyckte jag skulle baka. Riktigt god faktisk, inte lika mastig som den jag gjorde åt bror.

mys pys på gräsmattan, Jens och Jonas fixar musiken.
inte en droppe regn på hela dagen, helt underbart!
eftersom att jag och Jonas inte dricker särskilt ofta, så kan man lyxa till det lite när man väl gör det. Vi gjorde strawberry daiquiri på färska jordgubbar. mmmmm mumma!
busungen som inte kunde sitta still <3
En helt fantastisk dag/kväll med underbara människor! Hade inte kunnat blivit bättre! stor puss och kram på er! samma tid samma kanal nästa år <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar