tisdag 12 juni 2012

Tiden går!

Ja det gör den verkligen, här finns inte tid för så mycket. Just nu så är det mest,jobba träna och sova. Men så är det väl ibland. Jag har bytt arbetsbefattning på jobbet så det har varit lite fullt upp.Sen  kommer man på att man ska kika över bloggen lite och inser att man inte har skrivit på evigheter.

Ja sen senast så har jag och min käraste hunnit fira 7 år tillsammans, vilket vi gjorde med en hel kväll med bio, mat och en hotellnatt. Kan verkligen rekommendera att göra små utflykter ibland för att bara ta hand om varandra. Min lilla gudson har fyllt hela 3år.. och jag som tyckte att det var nyss som jag höll han på BB.

Jag och min underbara lillkille :)
Våran vän Micke (även teddys pappa) har fyllt 25 så vi var hemma hos dom på party i helgen. Ja och sen har jag nästan hunnit träna varje dag :)

Jag har införskaffat mig ett par nya springskor, så nu jäklans går det fort vill jag lova :)
Jag hatar att springa, det är så himla tråkigt tycker jag, men jag har börjat att springa lite intervall, jag har en runda som är på 7,4km som jag brukar springa, tar ca 50 min, så det är en perfekt runda att hinna med innan  man börjar jobba. Utmanar mig själv att springa lite längre per intervall, varje gång jag är ute, målet är då att jag ska orka springa hela vändan tillslut. Och det ska jag fixa innan sommaren är slut.

Här då mina nya dojjor, I like :)


Det har inte blivit något pyssel heller :(  Jag fick för mig att jag skulle köpa ett nytt skrivbord, och det var väl kanske inte den smartaste iden jag haft på senaste tiden, i alla fall inte nu. Det ser nämligen ut som att någon släppt en bomb i mitt pysselrum och nu när jag inte har några lådor kvar att lägga mina saker i så ligger det nu stora högar med saker, som jag inte har någon aning om vart jag ska göra av. Får bara ångest när jag tittar in där.... Men jag har lite Lo`s som jag inte har lagt ut här än som kommer inom kort. Ska bara få tummen ur och knäppa kort på dom.


 I morgon så ska vi grilla och spela lite brännboll med jobbet ska bli trevligt, så jag ska knäppa lite kort och lägga upp :)

Ha det fint alla där ute :9

kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar