onsdag 27 juni 2012

Pyssel Pyssel

Ja nu närmar sig semestern med stora steg, jobbar som en galning nu, känns väll lite extra när man vet att man snart får vara ledig...

Ja och midsommar har det varit, tänkte jag skulle lägga upp lite bilder från vårt firande. :)
Vi var här hemma i Vikmanshyttan med nära och kära. Vi brukar vara runt 15-19 pers, men i år så var vi bara 10 st. Det som är så bra när man inte är så många är att man kan pyssla lite mera, med t.ex. dukning.
Gav mig på att vika servetter för fösta gången i mitt liv, gjorde som en ficka som man stoppade ner besticken i.

Jag använde dom som bordsplacering, knöt en fint band runt och en etikett med namnet på , dekorerade med några fjärilar :) tyckte dom blev jätte fina, och dom var super enkla att vika. Jag har använt mig av 2st mönstrade servetter till dessa.

Dessa ska jag definitivt använda mig av flera ggr.

I och med att vi fick tillbaka lite pengar på skatten så passade jag på att införskaffa mig lite nya rullar med papperstejp :)
måste börja förbereda för allt pyssel som jag ska hinna med under semestern.. Haha slutar med att alla rullar är slut när väl semestern kommer.

Dags att göra en vända på stan, mycket som ska hinnas med.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar