torsdag 19 juli 2012

Regn, regn och lite mera regn

Inte en enda dag i hela Juli har det varit regnfritt... morgnarna är jätte fina, samt sent på kvällen spricker det upp, men annars öser det bara för jämnan.


Vi har semester här hemma nu, och det betyder träna, träna, träna, jag och Jonas har inlett bootcamp 2012, det gjorde vi i måndags, därför det varit lite tyst här, dels har man vilat lite extra första dagarna då man är ledig, sen har jag inte haft ro i kroppen för att sätta mig ner och skriva, men nu kom Jonas på att han skulle spela lite på sin dator, så då tyckte han jag kunde skriva lite här istället.
och så blev det.

Som sagt så är det mycket träning som gäller nu, målsättningar som ska uppnås och nya ska sättas.
Jag har inte pratat så mycket om varken träning eller kost här på bloggen, men nu har jag fått förfrågan om jag inte kunde göra det, dela med mig av lite tips.

Och det gör jag mer än gärna, kost och träning ligger mig varmt om hjärtat. Kan ju kanske inspirera/ motivera någon.


I  morgon får ni följa med mig hela dagen, kommer att göra lite inlägg via mobilen. :)
Sen tänkte jag berätta hur min kost och träning är upplagd lite mera, för just nu så är det rätt tomt i skallen, dags att gå och vila trötta ögon.

natti natt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar