lördag 30 mars 2013

Glad påsk!


Glad påsk på er!

Solen skiner och det börjar att bli varmare ute, vilket är ju ett tecken på att det böjar på att bli vår, även fast alla experter säger att det dröjer innan våren kommer..

Jag fick vara ledig i dag, kändes som att det verkligen behövdes, jag har fortfarande ganska ont i magen och till råga på allt så halkade jag för ett tag sen och slog till ryggen ordentligt, och det blir bara värre och värre, dags att gå och rätta till det kanske.

Men nu vankas det påskmiddag hos mina kära svärföräldrar, ska bli mysigt att få umgås lite, det är inte så ofta vi hinner ses, då jag jobbar varannan helg och de helgerna som jag är ledig på så är det ganska fullspäckat schema ändå.

Jag hoppas att alla får en bra helg, med massa god mat och mys med nära och kära :)

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar