lördag 5 oktober 2013

#godzilla

Jonas säger alltid att jag är en godzilla på morgonen, men konstigt att man blir lite irriterande när klockan ringer 07:00 en lördags morgon, vi är båda lediga och har ingen tid att gå upp till.
-varför har du ställt klockan för?
-tänkte att vi kunde vakan till lite!
-men för i helvete klockan är 07:10

Det slutar med att vi båda sommar om och vaknar runt klockan 9 och då är man ju tröttare än tröttast!

Okej jag ska erkänna jag är nog inte den lättaste personen att ha att göra med när jag är nyvaken, jag kan hålla med Jonas att jag blir en riktig Godzilla när jag är trött och hungrig.
Jag gav Jonas ett förslag i morse om hur kan kunna göra för att undvika att godzilla ska ta över..
Låt mig sova och se till att det finns frukost på bordet när jag vaknar, i min mening en väldigt bra lösning, men Jonas var inte lika entusiastisk över idén.

Ledig lördag! Awsoom

Peace!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar