söndag 20 oktober 2013

Känner mig träffad

Jonas skickade en bild till mig för ett tag sen, har varit meningen att jag skulle lagt upp den, men you know shit happens that you got to deal with, äta, sova, jobba.
Han skickade den i alla fall, och jag svarade.
- ska jag känna mig träffad eller?
Var på han skriver
-mjasså gjorde du det?
Till exempel : vi har bestämt jag och Mela att vi ska försöka vara lite duktiga denna månad, inte dricka nå alkohol, inge godis osv.. 
Det är lördag (första lördagen i oktober jag har varit nyttig i 5 dagar)
Jag och Jonas ligger i soffan och myser. Jonas reser sig upp och går ut i köket, var på han kommer tillbaka med en öl och en skål med nötter i handen. Han ler så där jävligt och säger att han går då inte på någon diet.
Jag ligger och är lite jävla halv bitter, men jag ska hålla mig.
När han åter igen går ut i köket för att hämta en till öl, tar han även med en till mig. Han lägger öppnare på kapsylen och säger,
-så nu kan du inte bli sur på mig, tog faktisk med en öl till dig med.
Ja men jag ska inte nå öl (det vattnas ganska skapligt i munnen)
Efter att jag lekt arga leken och stirrat vitögat i ölen på bordet i typ 45 minuter, åker kapsylen av (jag intalar mig själv att det är okej att dricka en öl)
15 min senare så har jag öppnat min andra öl och har snart ätit upp skålen med nötter..
Så ja Jonas, jag känner mig jävligt träffad! Så jävla dålig karaktär, men vad gör det om hundra år!
Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar