onsdag 30 maj 2012

Snabba Puckar!

I går så var min fina Josefine här på en snabb visit, hennes kära syster Jenny fyller nämligen år i dag, och Jossan ville att jag skulle göra ett födelsedagskort, som hon kunde skicka med posten. Och jag säger aldrig nej till mina fina vänner. Jag skulle bort på eftermiddagen vid 16 tiden och jag hade ungefär 20 min på mig att göra kortet, oh shit tänkte jag... hur ska jag hinna med detta. Men jag lyckades riktigt bra får jag lov att säga. Jossan hade en önskan, att första versen i När lillan kom till jorden skulle finnas med, sen så fick jag fria händer. Och här kommer resultatet :)



Man måste tänka på att om kortet ska ner i ett kuvert och skickas, så kan man inte dekorera det så mycket på höjden. Jag är riktigt nöjd med vad jag presterade på dessa 15 min som jag hade, kanske ska skapa lite mera under tidspress, verkar ju bli bra då :)

eller vad tycker ni?

kram kram 

1 kommentar: