lördag 31 augusti 2013

Kinder surprise

Jag och Mela i kön på Ica maxi

Jag -  Mela ska du ha ett kinder ägg?
Mela - haha kinder surprised
Jag - I can give you a surprise
-Båda gör ett plupp ljud med munnen
Mela - oh tre överraskningar i en!

Oh piece of candy!

Idag samlades kokkisarnas riksförbund i Vikmanshyttan. närvarande ; jag själv, sambon, bror Martin, Mela med gubbe och Theodore 4 år.

Meningar som utbyttes över matbordet
(ska tillägga att din minsta medlemmen i föreningen brukar leka att han är en grotta, han ekar så himla mycket)

-Stoppa in en pinne i brasan
-Anna Anna, jag har frusit osten!
-durka durka, Muhammed jihad
-Nile city 105,6 bararapappaaapapedu
-är inte det från filmen utvandrarna?
-stoppa in en pinne i brasan! (igen och lite högre)
-America fuck yheeeeeee!
-skicka gurkan
-stoppa in en pinne i brasan (ja vi har hört det nu)
-vem får inte komma in på systemet?
-Mmmmm vitlökssås
-Look at my horse my horse is amazing!
-men åh då måste jag ju bläddra sjukt länge!

Alltid lika trevligt att ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar