fredag 30 augusti 2013

Kriget mellan mig och väckarklockan

Eller det står ju lika mycket mellan mig och min sambo ..

När jag måste kliva upp före sambon på morgonen, vilket inte händer så ofta, så blir det alltid ett jävla gnäll på att jag har för många alarm, dom låter för illa och att jag är dålig på att stänga av dom.
Men i själva verket så är han precis likadan!

Jonas har ju dock kommit på att han ska ha en speciell signal för sista larmet, så att han vet när han inte kan snooza längre, larmet som är på allvar, det som man egentligen kunna ställt från början och slippa alla irritationer när larmet går 14 ggr på en timme.. 

Som nu.. Jag har då blivit avbruten 6ggr hittills i texten..

Första gången jag hörde Jonas så kallade grand final, så höll jag på att ramla ur sängen. Hej varning för krig signalen, det tjuter som om det skulle komma några stora krigsplan och bomba oss om vi inte går upp nu på en gång! , nu efter ett tag har man ju vant sig, så nu börjar det bli skit samma om planen kommer eller inte..

Men jävla skit klocka... MEN JA! Jag ska gå upp nu!

Peace out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar