lördag 31 augusti 2013

#sveriges största tidsoptimist

Varför ska det alltid vara skönast att ligga i sängen när man måste , varför ska man alltid vara tröttast när man inte får ligga kvar?!

Fan torrschampot är slut.. Kräftskiva ikväll direkt efter jobbet vilket betyder att jag måste duscha nu.. Okej vad är klockan? Helvete måste öka...

Åå men det är så skönt i sängen. bara 5 minuter till.

10 min senare..  Faan nu är det brottom.

Hm undra vad jag ska ha på mig kväll? (under tiden när jag står i garderoben så slår det en fundering ner i mitt huvud  som från en klarblå himmel)
Vart har jag mina vinter kängor? (men snälla Andrea du måste åka om typ 10 minuter, du har inte tid att fundera vart dina skor är)

Så väskan packad, jag är klar att åka.. (den där tanken på vart jag lagt mina kängor kommer krypande tillbaka, Andrea du skulle åkt för 5 minuter sen!)

Nä jag måste leta på dom! (du är helt jävla sanslös, släpp det, dom ligger i garderoben som vanligt.. Åka nu du blir sen! )

Och ja det gjorde dom ju, men fatta ångesten om dom inte hade gjort det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar