måndag 14 april 2014

Suck...

Idag var det dags att ta upp första kampen mot försäkringskassan, jag har blivit sjukskriven 25% och har nu lämnat in min ansökan om att få ersättning.
Skulle fylla i deras ansökan på nätet, så slipper man porto osv, och alla ni som någon gång haft med försäkringskassan att göra så vet ni att dom vill ha massa information och man måste skriva precis in i minsta detalj, jag sitter då framför datorn och skriver och skriver, skriver om och skriver lite till, svarat på nästan alla frågor, trycker på nästa knappen och vad händer!???
Oops sidan är trasig, tryck på refresh knappen och testa igen.
Ja du inte fan händer det något när man trycker på den där jävla knappen.
Jag ber till gudarna att det kanske ligger sparat på min profil ändå, jag har ju setat I typ 2 timmar och skrivit.
Jag loggar in på nytt och ja, nej inget finns kvar,,,, men va Faaaaaaan, det är nu jag märker att jag inte har någon stubin kvar och jag börjar skrika, kasta saker omkring mig och slänger ur mig ord som inte borde få yttras, ringer till Jonas och grinar, och han tycker att jag får skylla mig själv som inte gjorde en backup i ett enskilt dokument.
Bara att börja om skiten då, och denna gång så gjorde jag en backup på ett annat dokument, och tack och lov för att jag gjorde det, 3ggr gick sidan ner, vilken jävla skit sida.
Så en uppmaning till er som ska anmäla något till försäkringskassan, spara allt ni skriver så ni bara kan klippa och klistra.
Nu ska vi bara hålla tummarna för att dom godkänner min ansökan, det är inte roligt att jobba nu, börjar bli riktigt fet och tung och det tar på kroppen. Skulle plocka ur diskmaskinen idag när jag kom hem, när jag var klar, var jag genom svettig och andfådd precis som om jag sprungit en mil. Katastrof, men det är bara att acceptera. Mer kvinna att älska ;-)
Nä nu laddar vi om för jobb 11-20 imorgon, sängen ska få ta hand om min ömma kropp..
Peace


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar