tisdag 8 april 2014

Vart tar dagarna vägen?

Hinner knappt blinka innan dagen är slut och det är helg, sen en ny månad. Snart är det sommar, midsommar, sola, bada och bebis. Måste fota typ varje dag för att komma ihåg vad man har gjort.
Nu har ju även min älskade melipad flyttat från mig, så jag tillägnar denna blogg nu till mina älskade vänner som inte bor nära mig, Azorerna, Australia, Stockholm, Thailand, ja så vi har lite koll år vad som händer.. Ni andra får ju oxå självklart kika in ni med :-)
Jag är ju inte jätte bitter nu förtiden, eller hormonerna gör mig ganska lätt irriterad, men Jonas säger att det är inte bra för Chalupa Batman (namnet på magen, ni som sett The League vet vart det kommer ifrån ) att jag är arg och irriterad, så jag försöker att undvika det. Svårt när jag kör bilen, tattarna i detta land kan ju inte köra bil!
Idag har varit en sådan dag som gått snabbt men ändå jätte långsamt.


När man börjar sent så hinner vi med en lång frulle, men morgonpasset på radion. 



Dagens visdomsord enligt min tepåse 




Hade med mig lyxmellis deluxe today 


On my way 




Magen får lyssna på lite klassiska toner och jag klämmer av lite serier i sängen innan det är dags att sova. Tomorrow is a new day <3 
En dag närmare! 




Peace 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar