måndag 14 maj 2012

Socker Koma

Ja det kan man lugnt säga att man fick av tårtan som vi åt i går, vakande i morse (eller 13:45) och kände mig helt sprängd i magen.. så jag ringer till min kära bror och tvingar med han till gymmet. så det blev pass med ben och mage, har insett att det nu inte räcker med att träna magen 1 gång i veckan så det är nu schemalagt 3ggr, måndag onsdag och fredag annars kommer inte rutorna innan sommaren :) får sluta äta tårta oxå..
efter gymmet åkte vi förbi Mela med det som fanns kvar av chokladklumpen, vi drack en kopp te och snackade lite.. myspys. I morgon är det jobba igen som gäller så det får bli att sova snart så jag orkar upp och träna innan jag åker, ska hinna slänga in den sista tvätten oxå. Fullspäckade dagar, man behöver aldrig oroa sig för att det inte finns något att göra. Men det vore skönt med en paus och bara stänga av allt runt och kring och bara vara. Jag och Jonas funderar på att dra i väg någonstans på en lång weekend, bara han och jag. Vi har sju år tillsammans i juni så vi tänkte att vi skulle försöka klämma in det där någonstans. får se när och om det blir av.

nee nu får det duga, nu säger jag god natt Måndag :)

kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar