tisdag 8 maj 2012

Solen skiner!

Ja i dag skiner solen, men värmen är inte riktigt här ännu.
Det var väldigt längesen jag satt här och skrev något, har haft häcken fullt med annat. mycket jobb,pyssel och varit lite sjuk här och där. Men nu får det vara slut på min frånvaro dags att ta nya tag.
Som sagt det är mycket på jobbet, känns mest som att jag jobbar hela tiden, vissa dagar känns det riktigt tungt att åka dit, men det är väl något som alla känner i perioder. Men jag har mina fina guldkorn på jobbet som gör att det känns lite lättare. Ni vet vilka ni är så en stor kram till er! Denna vecka så jobbar jag bara nätter, det suger verkligen musten ur en och man hinner inte med att göra något. var hemma 5 i morse och sov till kl var 13:40 ångest att sova bort hela dagen, då man vet att man snart ska åka och jobba igen. Möttes av en vacker soluppgång i morse.
I morgon så är jag ledig, ska väl försöka pyssla lite, har lite uppdrag att göra. Vi fick en utmaning från Melvens,
alla Dt medlemmar fick ett kit, det innehöll samma material för alla utav det så ska vi göra : en layout, visa en teknik, ett kort och ett alter , och jag sliter håret av mig vad svårt det är. nu sätts verkligen tankeverksamheten på prov! I morgon är det min dag att visa upp vad jag har gjort så in och kika på Melvens blogg : )

I helgen så styrde jag upp en liten pysselträff här hemma i huset, vi blev ett gäng som myste en dag, var verkligen jätte trevligt att pyssla tillsammans. Men man inser att man inte har så stort som man tror när alla kommer med sina pyssel saker för trångt i köket var bara förnamnet :) men finns det hjärtrum finns det stjärtserum.
Ja och nu är inte alla på plats, Sofie ligger på golvet, heheh :)
 
Min fina Angelica, som jag har äran att jobba med nästan varje dag <3
Mela aka kladdmaja, gose wild on Gesso :) Dite är med på hörnet oxå
Underbart att få ha människor omkring en som ger en så mycket glädje och energi! Tack för att ni ville komma och jag hoppas att det blir fler gånger!

Ut i solen en vända innan det är dags för jobb igen!

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar