torsdag 10 maj 2012

Washi tape

Im in Love med stort L :)

Har haft en mysig kväll med Mela och Anna i dag, vi tittade på lite pyssel och jag fastnade för en sak Washi tape. Det är japansk pappers tejp , som man kan göra alla möjliga saker med. Mela hade ju koll på va det var men eftersom att jag är lite efter så hade jag inte så mycket koll på var det var innan i dag. Jag fick blodad tand och Mela och jag började kolla runt en massa på nätet och det finns så många olika färger och mönster och storlekar på denna tejp så man blev alldeles vimmelkantig, men framförallt så vill man ju shoppa tills man droppar i denna underbara Washi tape. Jag kommer så fort jag får råd att handla på mig några rullar, så ni kommer att få se den användas flitigt : )


bara några av dom underbara rullarna

Tack Anna och Mela för en jätte mysig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar