måndag 16 april 2012

Dagens Lo

God kväll eller snarare god natt huhu
nu börjar klockan bli mycket, pysslat hela kvällen har jag nästan gjort, bror var ut en sväng och hälsade på. men när han hade åkt så slängde jag i hop en Lo och den får ni se här :)

måste bara säga att jag älskar dessa papper och det är nästan så man inte vill scrappa med dom för att dom är så underbara. men om man pysslar sig själv och sin underbaraste så är dom värda det.

Bilden är från när jag och Jonas var på Öland förra sommaren.



Kugghjulen är utskurna med Melas cameo
Fjärilen lika så


Älskar dessa blommor, den är självklart oxå från Melas underbara maskin
knappar finns det oftast i massor på mina Lo´s men denna gång fick det räcka med en

pappret är från My Mind´s Eye kollektionen


Nej nu får det räcka för i dag! puss och Godnatt















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar