lördag 21 april 2012

Typiskt

Varför sån otur för...
I torsdags när jag vaknade kände jag mig lite täppt i näsan och luddig i halsen, sen började det klia i ögonen och jag nyser, jag tror att jag blivit pollen allergisk, :-( i fredags när jag gick upp mådde jag som en påse skit! Feber, huvudet höll på att spricka och näsan rinner... Och det känns så himla typiskt att detta ska ske enbart för att jag ska vara ledig och Ska åka till sthlm :-(
Nu är vi här i alla fall, jätte trevlig, vi fick en jätte suprice i går när vi kom , så glad :-) vi var på en italiensk restaurang och åt, supergott. Mumma för ett glas vin. När vi kom hem mådde jag inte bra nånstans :-( hade ganska hög feber hela natten. I dag känns det lite bättre, ingen feber än men man känner sig loj i hela kroppen.
Dagen i dag började med frukost och melodi krysset på radion, trevligt trevligt :-) vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, hä visar sig. Jens håller på att förbereda middagen, ser ut att bli smaskigt. Mysig hemmakväll blir det i alla fall.

Ha en bra lördag everyone!
Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar