onsdag 4 april 2012

Vårkänslor

Happy day!
Har varit ledig i dag , men bara för att man är ledig betyder det inte att man kan sitta i soffan och glo på alla såpor som går ( även om man skulle vilja det ).. var lite trött i morse när klockan ringde 07:15, var hemma hos bror och hjälpte han i hans lägenhet i går och det vart ganska sent, sen blev det några CSI avsnitt innan sova.. men solen sken när jag vaknade och det ger en så himla mycket energi bara utav att det är ljust i rummet :)
 avnjöt min goda havregrynsgröt, sen var schemat för dagen fullspäckat, städa tvätta, vika stryka, ja allt sånt som man helst vill slippa göra  :P men jag han med en hel del, vilket är ganska skönt när man har en massa som måste göras. Skulle även in till stan och hämta min käraste som får komma hem tidigt denna vecka för påskledigt, så nu är han hemma ända tills på tisdag :) ME LIKE! men innan han kom så svängde jag in och gjorde den så kallade "loppis rundan" vi har 3 st loppisar i stan och alla har öppet på onsdagar, så nu när jag var ledig tänkte jag passa på. Ibland hittar man ju nå guldkorn som man kan sätta sin egen prägel på :) men jag hade ingen lycka idag. men jag inhandlade lite fina vårblommor som jag planterade i mina gamla loppisfynd.. Blev väldigt fint på min trapp tycker jag.


Bror kom förbi och vi tog en långpromenad på 7 km, solen är fortfarande framme och värmer, nu känner man verkligen att våren är här , underbar betyder att det inte är långt kvar till sommaren.
I morgon väntar jobb 06-15 och lika på fredag sen är det äntligen helg och jag är ledig. underbart bara mysa med nära och kära under hela helgen :) kanske blir ett pytte litet påskägg.

Hoppas att alla har haft en underbar dag !
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar