tisdag 17 april 2012

Peek-A-Boo

Hej på er!
sent i dag med, har inte riktigt ställt om dygnet efter alla dessa jobbande nätter. men jag hoppas på att få kunna sova bättre i natt. :)
jobbat i dag en sväng, kortis pass, känns väl sådär att sitta och åka, men jag fick träffa mina underbara brudar så då är det lite mera värt!

För ett tag sen så gjorde jag en Canvas tavla åt min underbara Josefine på hennes lilla Ville, men jag glömde att ta kort på den, och sen har jag tänkt att jag ska ta med mig kameran nästa gång, sen blev det nästa gång och nästa gång, minne guldfisk liksom :P
Men i måndags så besökte jag henne och kan ni tänka er jag hade kameran med mig : ) jag är så nöjd att jag kom i håg det att jag tänkte visa upp den här!




 
Jobba i morgon med, längtar till helgen då ska vi till Sthlm och umgås med kära vänner, ska bli så skönt att komma bort en sväng, även fast det bara är över helgen.

Protein shake sen sova!
 Natti natt 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar