tisdag 10 april 2012

Sommar!

Ååå vad jag längtar efter sommaren! En dag som i dag är det är grått och trist och det regnar, längtar man bara ännu mera efter sol och värme. vill ha semester och vara ledig :)
känns extra mycket att  man vill vara ledig när man vet att man har en tuff vecka på jobbet.
men i morgon är jag ledig och jag ska bara göra vad jag vill, tänkte jag skulle pyssla lite, känner att det kliar lite i den nerven.

I morgon kommer mitt först inlägg på Melvens att publiceras så då måste ni in och kika :) det gör ni Här
I övrigt så går träningen skit bra, lite jobbigt med maten till och från, då jag är hungrig hela tiden. men när man ser resultat så då blir man mera motiverad. I fredags när vi var på gymmet så tog Torbjörn fram Fettstickan (ett instrument som mäter fett procenten på kroppen ) sist jag mätte 24/3 låg jag på 17% och vägde 63 kg nu  6/4 så mätte jag 16% och vägde 65kg så 2 kg muskler upp :) målet är att jag ska ligga under 13% innan juli. så det ligger en massa träning och jävlar anamma för att ta sig dit.

nej nu dax för mat igen :)

kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar