lördag 7 april 2012

Glad Påsk!

Hej på er!

Glad påsk! hoppas ni har en bra helg men en massa god mat och ett och annat påskägg :)
själv så har det varit väldigt lugnt och skönt. jag sambon och bror var på gymmet vid 10 och körde ett pass för att sedan åka till svärföräldrarna och äta lite påskmat. Dom är så goa, eftersom jag äter special kost så hade som gjort kyckling åt mig som jag fick äta med kokt potatis och lite Bea-sås (det är ju trots allt påsk) mmm mumma var jätte gott :) sen förbi mormor för att säga hej och till sist var vi förbi min mamma för att både säga hej och hejdå. Hon ska till Åre och åka skidor en hel vecka.. Ikväll kommer bror ut till oss, vi skulle grilla men det blåser lite för mycket så vi får göra mat inne i stället. På menyn blir det marinerad kycklingfilé och kycklingklubbor med hemma gjorda pommes (i ugn) och Hickory sås, sen blir det saft till det och en bra film :) Blir nog en riktigt bra Påskafton. men den bästa påskaftonen var ändå 2005 då jag träffade min käraste.:) jaja
nej jag ska bjuda på ett påskägg tänkte jag , eller i alla fall min egen tolkning på ett. jag gjorde dessa ägglådor och gav bort i dag istället för påskägg.    


Det är vanliga äggkartonger 4-pack, som jag har dekorerat och sedan stoppat i Kinderägg. blev väldigt uppskattat.










Ha en fortsatt trevlig helg.

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar