onsdag 11 april 2012

Lo åt Melvens

Hej på er!
God morgon kan jag säga då jag nyss vaknat till liv efter ett nattpass på jobbet.
I dag så visas min första Lo åt Melvensscrap. Tänkte att jag skulle visa upp den här oxå men gå gärna in och titta på dom andra duktiga tjejerna :)
Idag så är jag som sagt ledig, och jag ska besöka min underbara gudson i dag och han bästa mamma Mela :) har inte träffat dom på väldigt länge och det känns i hjärtat när det går en längre tid utan att träffa sina käraste.
Min andra käraste ringde i dag från Kalmar och berättade att han har blivit matförgiftad av maten på hotellet, så han är fast på sitt hotellrum tills han blir bättre och kan åka hem, hoppas att han blir bättre snart så han får komma hem så jag får pyssla om honom (på avstånd huhu)


 Till min första Lo har jag  använt papper från BoBunny Mama-razzi Som du hittar här , dom underbara fjärilarna och kameran utskurna från Melas Cameo, helt galen i den maskinen : ) jag har distressat kanterna på fjärilarna med Fierd Brick och förstärk konturerna med en grå glitter penna



den underbara kalendern,biljetterna och klockan är stickers från Tim Holtz, som du hittar i butiken



                          knapparna och det rödrandiga pappret är ur eget skafferi.


more off this to come :)

jag kommer att publicera ett inlägg på Melvens varje onsdag, så om ni vill se mera så kika in :)

Ha en bra dag i regnet
kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar