onsdag 18 april 2012

Nytt inlägg åt Melvens

I dag är det min dag att visa min kreation på Melvens Blogg , men den kommer ju självklart här med :)

Hade turen att få umgås och busa lite med min underbara gudson förra veckan, han ger en så mycket glädje den lille pojken. Så han blev min inspiration denna vecka  :)

Som bakgrund har jag använt mig av vit cardstock som jag har ruggat kanterna med Distress ink ,Vintage photo , det mönstrade pappret och det gula kommer från BoBunny "Learning Curve Crossword ", det är fram och baksida från samma ark. Har även använt "Mama-Razzi Stripe" till några av pilarna.

Med hjälp av Cameon så skar jag ut ett blad med pilar som jag sedan både använde som mall för att skära ut nya pilar och som bakgrund. Linjalen kommer från Tim Holtz Stickers ark. Det som fanns kvar i kaffekoppen fick också pryda denna Lo.
Bokpapperet  med texten på kommer från en gamman bok, den svara lilla ramen och knapparna är ur eget förråd, det blå prickiga pappret är en Cut out från "Mama-Razzi" serien.
Bokstäverna och bingo brickan är också stickers från Tim Holtz, Jag har satt extra kuddar under bokstäverna för att få upp dom lite från papperet.

Gå in och kika på bloggen eller varför inte ta en vända i butiken.


kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar