torsdag 26 september 2013

För långt eller för kort

Kan ett inlägg vara för kort?

Ibland har man inte så mycket vettigt som snurrar i skallen, ibland finns det bara någon rader som man slänger ur sig lite sporadiskt på typ 3 meningar... Och sen raderar man dom.  2 arbetskollegor påpekade här om dagen att 3 inlägg om dagen skulle ja ha, jag tänker ju bara, visst kan jag blogga 3ggr om dan, men jag har inte nog med toalett besök för att hinna slänga ur mig 3st välformulerade inlägg på en arbetsdag (ja du vet med dig du oxå att så fort man går på toaletten på jobbet så åker mobilen fram, har det hänt något på Facebook, har någon gillat min bild på instagram, det är ett faktum med mobil rast på toan) .

Är ett då okej att bara skriva en mening om vad man tänker på ju då, just nu?

Som tex hur mycket jag hatar folk som inte kan köra bil! Fast det kan i och försig bli ett riktigt långt inlägg... (när vi pratar om gubbar med keps eller brudar med mobilen i handen i stället för ratten, då växer hornen fram i min panna!)

Dags att avsluta denna arbetsdag, (hehe ni vet ju va jag har gjort de senaste 10 min)

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar