torsdag 26 september 2013

#jagbjuderpåden!

Ja det krävs då inte mycket för att irritera och förvirrad mig, du behöver bara parkera en bil som ser exakt ut som min, några rutor före på parkeringen till Ica, lalalala här kommer jag pratar med Mela i mobilen (mycket trevligt samtal, hon bjuder på selleri, och bli attackerade av getter fick jag höra)

Kommer fram till något som ser exakt ut som min bil, försöker att låsa upp men det går inte, trycker förbrilt på nyckeln och inget händer, börjar att bli lite irriterande, jag bytte nyss batteri i nyckeln så det ska ju funka, men näääää.

När jag är på väg att sätta nyckeln i dörren inser jag att det är fel bil, två rutor bort så står ju min bil...

Även om detta bara utspelar sig i typ 15 sekunder så kan jag meddela att det kändes som en evighet, och biten mellan den främmande bilen och min bil var en mil lång, pinsamt värre, Mela i luren fick ju dock sig ett roligt skratt, jag tyckte ju dock inte att det var lika roligt.

Så hädanefter ska jag parkera längst bort på parkeringen, där ingen annan jävel står, sen ska jag alltid kontrollera reggplåten innan jag ens höjer nyckeln!

Bara så ni vet, alla ni som befann sig på parkeringen, jag bjuder på den!

Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar