söndag 1 september 2013

#jag kan uppfattas som lite bitter

Ja fast alla som känner mig, vet ju att så inte är fallet. Fast på slutet så har jag kanske känt mig lite irriterad  (jag vet dock inte om mina arbetskamrater håller med om det)

Och det bara blev så att, istället för att springa runt och mumla för mig själv, som någon annan säter patient, så fick allt det som ligger i min sjuka hjärna hamna här istället.

Jag kommer fortsätta att ha min pysselblogg kvar men den kommer att få sig ett eget kryp in.

Så ni som vill fortsätta att höra om kokkisarnas riksförbund, mina hjärnspöken och läsa min underbara sär skrivning så stannar ni kvar här :-)

jag kan allvarligt talat inte stava, auto correct är ju typ den bästa uppfinningen i hela världen, även fast jag fick gå på CP svensk en timme varje dag i tre års tid under högstadiet, så måste jag fortfarande tänka, aldrig stavas aldrig med två L och alltid stavas alltid med två L, inte fasiken hjälpte det mig att hålla koll på att sjuksköterska inte är samma sak som sjuk sköterska.. Ja ni fattar vad jag menar.
Så nu fick ni en förklaring till varför meningar är lite bygga fel och ord kanske inte helt rätt stavat.. But hey that's me!

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar