måndag 2 september 2013

#ge mig kaffe..

Alla skriver måndag igen, ny arbetsvecka, men för en annan som jobbar alla dar i veckan så är det som vilken dag som helst, ända skillnaden är att jag alltid måste gå upp skit tidigt varje måndag.
Klockan ringer 04:15 Åååååå det är underbart. (öh not)

Och jag blir inte riktigt människa innan jag fått min kopp kaffe på morgonen, men jag tror inte att jag är ensam om att känna så.

Varje dag på jobbet är en ny spännande dag (och jag är inte entusiastisk när jag skriver det, mera hm undra vilka problem som kommer uppstå idag)

Jag ska citera en god vän till mig, när man kommer och ingenting fungerar brukar han säga:
- Herren ger och Herren tar och idag tar han jävligt mycket.
Och så började min måndag kan jag lova.

Men nu har jag fått kaffe i mig, problem lösta så nu ska jag nog kunna kämpa vidare mina sista timmar av denna arbetsdag med ett litet leende på läpparna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar