fredag 6 september 2013

#hallå vart tog du vägen

I april så var det typ 2 personer som läste min blogg, sen så helt plötsligt så skriver jag inte på två dagar (fick ett liv där för en sekund) då börjar folk runt omkring fråga varför jag inte har skrivit på 2 hela dagar. Roligt, kul att någon läser och kanske finner lite nöje i att läsa några rader skitsnack.

Nu har jag gått och fått ledig i några dagar. Nio för att vara exakt. Och jag ska göra ingenting, ska bli så jävla skönt.

Om det inte händer något här kan ni ju slänga ett click bort till stathin.blogspot.se

Jonas i bilen :

J- vad gör du?
-jag skriver på bloggen, folk skriker på mig för att jag inte bloggat på två dagar.
J- ja jag vet...

Killen med kollen. Vi kan ju ta vårat förhållande till den nivån då vi bara kommunicerar genom min blogg, jag kan ju skriva handlarlista, vad han ska göra när han kommer hem ovs. Fan vilken bra idé, då blir ju alla som läser bloggen vittnen till att han fått information, den är annars en standard ursäkt från Jonas , - nä det har du inte sagt till mig. (fast han vet med sig att han har hört det klart och tydligt)
Vet att du kommer läsa detta ikväll, och jag kommer få skit för det, men älskar dig i alla fall!

Hoppas alla får en awsoom helg!

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar