onsdag 15 oktober 2014

#2 Månader


För 2 månader sen idag så låg du här inne och hade det bra, lite för bra eftersom att du inte ville komma på en gång,utan checkade ut 5 dagar senare. 
känns fortfarande helt surrealistiskt. Det är knappt så jag kommer ihåg hur det var ha den där stora magen, och jag kan faktiskt hålla med dom som säger att man saknar magen när den är borta. 
Det är något speciellt med att bära på ett litet underverk, att känna ur det växer, att någon rör sig där inne, det band man får och den kärlek man känner innan barnet är fött. 
Det var ingen dans på rosor att vara gravid, jag var tung och hade ganska ont överallt, svällde som en ballong och sov jätte dåligt, men trots allt detta så saknar jag det. 
Men han är här nu och det är ännu bättre! 


2 månader har gått. 2 månader som har bestått utav alldeles för lite sömn, massa bajsblöjor,kräka i håret och trötta armar som vaggar en hysterisk bebis mitt i natten kl 3.
Men dom har också bestått utav, obeskrivligt mycket kärlek, det första leendet som fick en att smälta,mysiga mornar i sängen med mycket djupa diskussioner, mycket skratt och glädje. Som du har vuxit och utvecklats under dessa 2 månader, att varje dag få uppleva något nytt, att se vilken liten individ du håller på att bli.


Jag är så tacksam att du kommit in i våra liv,det absolut bästa som hänt oss!
När du kom så visste jag att mitt/vårt liv aldrig skulle bli desamma igen,men jag hade aldrig kunnat ana hur fantastiskt det skulle bli.

vår Alfons, vår alldeles egna Alfons. 
❤kärlek❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar