tisdag 7 oktober 2014

# En regnig tisdag

Idag har vi haft en riktig trevlig dag, vi tog lång sovmorgon i morse, vi sov ända tills kl 10, så skönt..
insåg sedan att jag inte hade nå kaffe hemma, om detta hade varit för ett år sen så hade jag klarat mig ändå, men nu för att vara pigg och glad och dölja att man bara sovit ca 3 timmar, så är kaffe helt plötsligt livsviktigt.. (inte riktigt, men nästan) 
äh då tänkte jag att jag gör en smoothie i stället, men då var yoghurten slut istället. Suck. Ringer mamma och ber henne slå på en kanna kaffe, jag klär på Lilleman och vi slänger oss i bilen, hem till mamma som bjuder på frulle.  



Mor har sett ett par söta tofflor som hon vill köpa till Alfons, så vi åker ner på stan och shoppar, det blev både tofflor, regnskydd och lite tillbehör till vagn och bilstol. 

kan ju inte annat än att hålla med att dom är sjukt söta! 

Mamma drar och jobbar och vi drar på fiket och sörplar lite kaffe tillsammans med Hannah, Robert och lilla underbara Grimm ( Grimm är Alfons nya polare det skiljer ca 3,5 vecka mellan dom ) 
mycket trevligt.
tog en vända på stan så jag fick chansen att gå in mina nya pjucks lite mer.

Vi drog hem och kurade ner oss i soffan och klämde av lite tv tid.
idag har det varit en riktigt ruskig höstdag, och med mörkret kom också regnet. Lilleman är nerbäddad, förhoppningsvis så får vi lite sömn. 


Sweet dreams. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar