fredag 10 oktober 2014

#Happy Friday

Solen är på väg fram, kaffe i handen och det är fredag, nu jobbar ju inte jag så jag tar ju inte ledig helg, jag är ju ledig jämt eller om man ska definiera att ta hand om ett krävande barn 24 h om dygnet räknas som ledigt. Jag njuter då av att vara hemma med min fantastiska lilla klimp. 
Jag är extra glad för idag så kommer några av mina favoriter på besök och dom ska bo hos oss hela helgen, å kärlek, det var så längesen jag fick krama om dom , längtar massor.  

Men innan dess så ska vi strax åka till BVC för lite kontroll, får se hur mycket lilla tjockisen har gått upp denna vecka, han har legat ganska stadigt på 500 g i veckan sedan han kom, å förra tisdagen vi var där så vägde vi stadiga 6260g. 

Han blir hela 8 veckor idag, heeelt galet vad tiden går fort. 

Hittade en bild som jag vill skicka till min kära syster, löv u och jag längtar tills ikväll !



Peace!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar