måndag 13 oktober 2014

#trött #tröttare #tröttast

Idag har det varit en sådan dag som jag likaväl kunna legat i sängen hela dagen, tröttheten efter helgen har satt sina spår. Klev ur sängen vid 11 käka frulle, la oss i soffan och somnade båda två och sov till kl 14. Gjorde ett tappert försök att komma till liv, som tur var fick vi lite besök så jag fick dricka lite kaffe och vakna till lite. Släpade mig ut på runda runt byn med barnvagnen, måste försöka att ta mitt feta arsel ut och röra på mig, har alldeles för många extra kg på kroppen för att sitta och slöa i soffan hela dan, hur trött jag än är.

I helgen har vi haft finbesök från storstan, Mela, Dite och Teddy har varit hemma. Så längesen jag fick kramas med mina busungar ❤

Fredagen bestod av en ordentlig dos av fredagsmys i soffan. På lördagen gjorde vi stora byn Hedemora, vilket tar typ 5 min. Godis inhandlades och vi käkade lunch på thai restaurangen innan vi drog till nås på 8 års kalas. Fullt ös med massa ungar.

Vi åkte tillbaka till v-hyttan lagade käk och kvällen slutade med oväntat besök, ost och kex och lite alkohol (dock inte för min del)  massa skratt utbyttes och det var en riktigt lyckad kväll, man är ju dock inte van att vara vaken så länge, inte för att det blev så sent, men sen har man ju en liten kille som verkligen inte vill sova vissa nätter. Kändes på morgonen som att jag hade supit hela natten lång, både jag och J var helt slut, blev inte många knop gjorda,Mela och kidsen åkte hemåt efter frukost. Vi barrikera soffan och klämde av en film och lite serier innan söndagen var slut och det var dags att sova.

Helgerna bara flyger förbi, tiden med för den delen, på onsdag blir Alfons hela 2 månader, shit jag fattar det knappt än, för 2 månader sen kom vår fantastiska lilla kille till världen, bästa som hänt mig ❤ tänk att man kan känna sådan kärlek, nu har jag två underbara killar i mitt liv. Och det är jag tacksam för varje dag.

#kärlek

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar