tisdag 7 oktober 2014

#Bland tomtar och troll

Har försökt att börja röra på mig lite, går ut med vagnen och går, det är typ det som jag orkar just nu.
mamma kommer gärna ut när hon är ledig och går med oss, trevligt med lite sällskap.
Här om dagen så skulle vi gå en liten vända, det var en helt fantastisk höstdag, med strålande sol och det var ganska behaglig temperatur. Jag packade med kameran i hopp om att kunna ta lite fina bilder, jag lär ju ta lite bilder så jag kan träna på att redigera lite i PS. Det är ju helt underbart att man har en vagn att fylla med saker, helt plötsligt så slipper du konka på allt, kommer nog att fortsätta att använda vagn även när Alfons inte gör det längre. 


Det är så fantastiskt fina färger ute på hösten. 










älskar att vara ute när det är sådant här underbart väder, tycket att jag fick till lite bra kort. Det är ju så magiskt när ljuset faller in i skogen, känns som man går mellan tomtarna och trollen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar